Mickoski: Është marrëzi si Qeveri të pranojmë ndërtimin e një tuneli pa dalje dhe i njejti të kushtojë 800 milionë euro

“Ne nuk flasim për çfardo ndryshimi të interesit, ne thjesht po flasim se si gjërat të jenë të vendosura në rrugën e duhur. Kështu siç janë lënë, do të ishte çmenduri të pajtoheshim si Qeveri për një projekt që përfundon në gjysmë të tunelit në një rrugë qorre dhe të shpenzojmë gjysmë miliard euro para të popullit”, thotë kryetari i Qeverisë së Republikës së Maqedonisë së Veriut, Hristijan Mickoski, duke iu përgjigjur pyetjes gazetareske dhe shtoi se projekti kushton mbi gjysmë miliardë euro.

“Pse gjysmë miliardë euro? Sepse vlera e këtij projekti është 560 milionë euro. Prej tyre 360 ​​milionë janë kredi, 200 milionë janë huamarrje, pra grant, më falni. Në fazën e parë bëhet fjalë për 360 milionë euro para të taksapaguesve maqedonas dhe 200 milionë euro para të taksapaguesve evropianë. Në dokumentacionin e tenderit thuhet se parimi i realizimit të projektit është sipas fidikut të verdhë. Për më tepër se çfarë është një fidik i verdhë, për opinionin që nuk e di. Kjo do të thotë se shuma, buxheti që është përcaktuar është Buxheti për realizimin e këtij projekti. Se nuk parashikohen penale apo gjëra shtesë. Por nuk është kështu, pasi në dy faqe të dokumentacionit të tenderit thuhet se kontraktori ka të drejtën e penaliteteve dhe gjëra shtesë. Që do të thotë se është fidik i kuq, sepse është shumë e lehtë që projekti të arrijë në 750, 800 milionë euro. Këtë po jua them si inxhinier. Këtë nuk po jua them si kryeministër”, theksoi Mickoski.

Kryeministri Mickoski theksoi se Qeveria dëshiron ta bëjë Korridorin 8, por edhe nëse përfundon, të mos krijojë aventurë nga çdo gjë. Ai gjithashtu theksoi se shteti duhet të përkrahet me fqinjin e tij bullgar dhe se jo nga gjithçka duhet të bëhen tema politike.

“Kjo do të thotë minimum 500 milionë euro para si kredi apo nga buxheti, praktikisht nga qytetarët dhe 200 milionë euro para të taksapaguesve europianë, për 24 kilometra, 22 tunele që do të përfundojnë në gjysmë tunel në rrugë qorre. Pa e ditur se çfarë do të ndodhë në anën bullgare, sepse atje nuk ka projekt të qartë. A do të vazhdojë tuneli? Tani ne po themi, ta bëjmë këtë si duhet, që të mos kurojmë në vend që të parandalojmë”, është decid ai.

“Për fat të mirë, ndryshimi ndodhi kështu që ne ende mund ta parandalojmë. Pra, ne themi, le ta menaxhojmë projektin nga pala bullgare. Nuk ka të tillë. Le ta bejme atë. Pse duhet të përfundojmë në gjysmë tunel? Le ta përfundojmë që të jetë realisht vazhdimësi drejt Detit të Zi siç është parashikuar realisht nga Korridori strategjik dhe Aleanca e NATO-s. Nga Deti i Zi përmes Bullgarisë, prej këtu, Shqipëri e në Itali. Le të jetë ashtu siç duhet dhe mendoj se do të arrijmë në mirëkuptim. Nuk po bëj politikë nga kjo, siç bëjnë tek fqinji ynë lindor. Më vjen keq që për nevojat e tyre të brendshme politike bëjnë politikë nga e gjithë kjo. Ky është problem inxhinierik. Kjo nuk ka lidhje me politikën. Duam të bëjmë Korridorin 8, dashtë Zoti, ta bëjmë Korridorin 8, jam i pari që dua ta bëjmë, por le të jetë ashtu siç duhet. Nuk mund të hyjmë, është e papërgjegjshme të hysh në një aventurë në të cilën nuk dihet nëse do të ketë fund apo kur do të jetë fundi. Nuk duam të na ndodhë autostrada e re Kërçovë-Ohër, vetëm tani të jetë në këto 24 kilometra. Me vjen keq, po e them edhe njehere, fqinji jonë lindor për gjithcka bën temë politike. Nuk ka nevojë, nuk ka nevojë. Është njëlloj sikur tani të themi se është ndërtuar pika kufitare në Berovë, ajo pikë kufitare është e lidhur me një rrugë të re dhe po dështon me vite, vite, sepse në anën bullgare nuk janë ndërtuar 20 kilometra dhe për këtë nuk është ndërtuar vendkalimi kufitar. Në fund të fundit, kalimet kufitare nuk duhet të bëhen. Nëse më pyesni mua. Mund të them se pse kemi ndërtuar autostradën por në fshatin Zhidillovo në anën bullgare nuk ekziston, por nuk dua të futem në një lojë të tillë se kush e ka fajin. Ne jemi fqinjë, duhet të mbështesim njëri-tjetrin dhe nuk duhet ta kthejmë gjithçka në çështje politike”, tha kryeministri.