Kovaçevski: Me magjistralen Kumanovë - Stracin po e zhvillojmë rajonin, duke e lidhur vendin në lindje dhe perëndim, duke u bërë një qendër kryesore transitore në Ballkan

Kovaçevski: Me magjistralen Kumanovë - Stracin po e zhvillojmë rajonin, duke e lidhur vendin në lindje dhe perëndim, duke u bërë një qendër kryesore transitore në Ballkan
 
Kryetari i Qeverisë së Republikës së Maqedonisë së Veriut, Dimitar Kovaçevski, së bashku me ministrin e Transportit dhe Lidhjeve, Bllagoj Boçvarski dhe drejtorin e Ndërmarrjes Publike për Rrugë Shtetërore, Ejup Rustemi, sot morën pjesë dhe mbajti fjalim në ngjarje me rastin e lëshimit në përdorim të magjistrales  Kumanovë - Stracin.
 
Ky aks rrugor, i cili është pjesë e Korridorit 8, është rikonstruktuar në një gjatësi totale prej 31.2 kilometrash dhe vlera totale e rikonstruimit është rreth 12 milionë euro.
 
“Me vënien në përdorim të magjistrale  Kumanovë – Stracin, investim prej 12 milionë eurosh, po realizojmë projektin e planifikuar për realizimin e Korridorit 8 në drejtimin rrugor lindje-perëndim. Gjatësia e përgjithshme e aksit rrugor Kumanovë - Stracin është 31.2 kilometra dhe po rehabilitohet për herë të parë pas më shumë se 32 vitesh, që do të thotë se në Republikën e pavarur të Maqedonisë, në Republikën e Maqedonisë së Veriut, kjo rrugë nuk ka qenë kurrë e rehabilituar, asnjëherë nuk ka qenë e zgjeruar dhe asnjëherë nuk është dukur ashtu siç duket sot”, theksoi Kryeministri Kovaçevski në ngjarje.
 
 “Lindjen dhe verilindjen, të cilat ishin të harruara prej shumë vitesh, i zhvillojmë me infrastrukturë rrugore moderne. Krahas kësaj rruge kryesore, pikërisht në këtë rajon intensivisht po zhvillohen edhe punimet ndërtimore në autostradën e shpejtë Rankovc – Kriva Pallankë, ku përveç kësaj, me rindërtim dhe zgjerim me korsi të tretë shtesë deri në pikën kufitare Deve Bair me Bullgari, do të kemi një korridor të plotë rrugor 8 në degën lindore. Gjegjësisht, nga rruga më e keqe në vend që të çonte nga Kumanova në kufirin me Bullgarinë në Deve Bair, tani do të kemi një magjistarale bashkëkohore që do të jetë më e shpejtë dhe më e sigurt për të. Vazhdo vozitjen. Ky projekt infrastrukturor do ta bëjë vendin tonë një qendër kryesore transitore në Ballkan dhe do të kontribuojë në përforcimin ekonomik të tërë rajonit. Ne po i kthejmë në realitet projektet për rivitalizimin e këtij rajoni, të cilat deri më tani ishin vetëm në letër. Dhe e gjithë kjo është e dukshme në terren”, tha Kryeministri Kovaçevski.
 
Kryeministri theksoi se Korridori 10d dhe Korridori 8 janë projektet më të mëdha infrastrukturore në vend dhe tashmë me nënshkrimin e Aneksit të Marrëveshjes me BE-në, Korridori 8 tashmë është pjesë e rrjetit të korridoreve trans-evropiane.
 
“Me këtë vendim të Bashkimit Evropian, me ndërtimin e korridoreve 8 dhe 10d, vendi ynë nga një rrethrrotullim, kthehet në një udhëkryq qendror të Ballkanit, dhe pozicionohet në hartën e trafikut dhe ekonomike të Evropës. Me ndërtimin e këtyre dy korridoreve, për herë të parë si shtet po krijojmë një lidhje bashkëkohore rrugore drejt perëndimit dhe lindjes, dhe jo vetëm veri-jug si më parë. Ne lidhemi me dy porte: një në Burgas, Republika e Bullgarisë dhe tjetri në Durrës, Republika e Shqipërisë. Gjithashtu, tashmë kemi nënshkruar një memorandum me Qeverinë e Shqipërisë që pas ndërtimit të portit të ri të Porto Romanos, do të mundësohet edhe ndërtimi i një porti të thatë në Strugë, i cili do të lehtësojë më tej të gjitha kompanitë tregtare në vend, por edhe për vendet e Evropës Qendrore dhe Juglindore”, theksoi Kryeministri Kovaçevski.
 
Me ndërtimin e dy korridoreve 8 dhe 10d, siç tha Kryeministri, parashikohen 8000 vende të reja pune, investime të reja prej 1.3 miliardë euro dhe rritje nominale e PBB-së prej 2% në vit në pesë vitet e ardhshme, si dhe biznese të reja. dhe mundësitë për kompanitë vendore.
 
Ministri i Transportit dhe Lidhjeve, Bllagoj Boçvarski, në këtë ngjarje theksoi:
 
“Hartimi i Korridorit 8 si një nga korridoret kryesore evropiane që kalon nëpër Ballkanin Perëndimor është rezultat i përpjekjeve tona të fuqishme dhe angazhimeve të përbashkëta që kemi pasur me fqinjët tanë nga rajoni, por edhe angazhimit tonë të madh për zbatimin e projekteve të infrastrukturës. Ndodhemi në degën lindore të Korridorit 8, ku kemi përfunduar rehabilitimin e rrugës shtetërore nga Kumanova në Stracin me gjatësi 31 kilometra. Në këtë projekt kemi përfshirë dhe rehabilituar rrethrrotullimin e Kumanovës, e cila ishte në gjendje jashtëzakonisht të keqe”, tha ministri Boçvarski, duke shtuar se po punohet në përgatitjen e projektit për ndërtimin e një autostrade të re nga Kumanova në Rankovc, mbështetje për të cilën tashmë është aplikuar përmes programit IPA 3.
 
Drejtori i Ndërmarrjes Publike për Rrugë Shtetërore, Ejup Rustemi, ka sqaruar se rindërtimi i segmentit Kumanovë - Stracin është bërë në dy faza dhe ka vlerësuar se performanca ka qenë e cilësisë së lartë.

“Ky aks rrugor është i një rëndësie të jashtëzakonshme, para së gjithash për qytetarët që gravitojnë në këtë rajon dhe të cilët do të mund të gëzojnë çdo ditë të mirën e një magjistrale bashkëkohore të sigurt dhe të besueshme. Dhe pastaj për të gjithë qytetarët dhe udhëtarët tanë, sepse ky aks rrugor ekonomikisht, politikisht dhe shoqërisht na lidh me Republikën fqinje të Bullgarisë.

 
Kënaqësia është edhe më e madhe për faktin se ky aks është pjesë e Korridorit 8, ndaj mund të them lirisht se kemi modernizuar me sukses një pjesë rrugore që është pjesë e rrjetit rrugor të korridorit evropian”, tha drejtori Rustemi, duke vlerësuar se me këto aktivitete, tregon edhe një herë vendosmërinë e Qeverisë dhe Ndërmarrjes Publike për Rrugët Shtetërore për të realizuar një program ambicioz për ndërtimin, modernizimin, rikonstruksionin dhe rehabilitimin e rrjetit rrugor në të gjithë vendin.
   

Fjalim i Kryeministrit Dimitar Kovaçevski me rastin e vënies në funksionim zyrtar të magjistrales  kryesore Kumanovë-Stracin

Kryetari i Qeverisë së Republikës së Maqedonisë së Veriut, Dimitar Kovaçevski, së bashku me ministrin e Transportit dhe Lidhjeve, Blagoj Boçvarski dhe drejtorin e Ndërmarrjes Publike për Rrugë Shtetërore, Ejup Rustemi, sot morën pjesë dhe mbajtën fjalim  me rastin e vënies në lëshim në përdorim të  magjistrales Kumanovë - Stracin.

 

Në vazhdim ju përcjellim fjalimin integral të Kryeministrit Kovaçevski:

“Sot po shënojmë vënien në punë të rrugës Kumanovë-Stracin, të cilin zyrtarisht po e vëmë në funksionim. Ky është një tjetër projekt i përfunduar me sukses në fushën e infrastrukturës rrugore, një tjetër projekt domethënës për qytetarët, për zhvillimin e balancuar rajonal, për ekonominë në këtë pjesë të vendit.

Me vënien në përdorim të rrugës kryesore Kumanovë-Stracin, investim prej 12 milionë eurosh, po realizojmë projektin e planifikuar për realizimin e Korridorit 8 në drejtimin rrugor lindje-perëndim. Gjatësia totale e rrugës Kumanovë-Stracin është 31.2 kilometra dhe po rehabilitohet për herë të parë pas më shumë se 32 vitesh.

Që do të thotë se në Republikën e pavarur të Maqedonisë, në Republikën e Maqedonisë së Veriut, kjo rrugë asnjëherë nuk është rehabilituar, nuk është zgjeruar dhe asnjëherë nuk është dukur si sot.

Kjo magjistrale  kryesore, e cila është pjesë e Korridorit 8 pan-Evropian, ka një rëndësi jetike jo vetëm për këtë rajon, por edhe për të gjithë vendin. Lidhja e rrugëve lokale dhe rajonale me korridoret kryesore do të thotë lidhje me vendet fqinje, me vendet evropiane dhe ky është prioriteti ynë strategjik!

 

Më vjen mirë veçanërisht që lindja dhe verilindja, të harruara prej shumë vitesh, po zhvillohen me infrastrukturë rrugore moderne. Përveç kësaj rruge kryesore, pikërisht në këtë rajon intensivisht po zhvillohen edhe punimet ndërtimore në magjistralen ekspres Rankovcë – Kriva Pallankë, ku përveç kësaj, me rindërtim dhe zgjerim me korsi të tretë shtesë deri në pikën kufitare Deve Bair me Bullgaria, do të kemi një korridor të plotë rrugor 8 në degën lindore. Pra, nga rruga më e keqe në vend që të çonte nga Kumanova në kufirin me Bullgarinë në Deve Bair, tani do të kemi një magjistrale  moderne që do të jetë më e shpejtë dhe më e sigurt për të lëvizur. Ky projekt infrastrukturor do ta bëjë vendin tonë një qendër kryesore transitore në Ballkan dhe do të kontribuojë në forcimin ekonomik të të gjithë rajonit. Ne po i kthejmë në realitet projektet për rivitalizimin e këtij rajoni, të cilat deri më tani ishin vetëm në letër. Dhe e gjithë kjo është e dukshme në terren”, tha Kryeministri Kovaçevski.

Korridori 8, së bashku me Korridorin 10-d, janë projekti më i madh infrastrukturor në historinë e vendit tonë.

Ajo që është më e rëndësishme është se me nënshkrimin e Aneksit të Marrëveshjes me Bashkimin Evropian, e cila u nënshkrua së fundmi nga ministri Boçvarski, Korridori 8 bëhet pjesë e hartës së korridoreve kryesore evropiane në aksin Lindje-Perëndim së bashku me Italinë, Shqipërinë dhe Bullgaria.

Deri më tani, korridori 8 nuk ishte në hartën e korridoreve trans-evropiane dhe falë punës së palodhur dhe të përbashkët të qeverive të Italisë, Shqipërisë, Maqedonisë së Veriut dhe Bullgarisë, në fund këtë muaj u nënshkrua aneksi i marrëveshjes, me të cilin korridori 8 është vendosur në hartën e korridoreve trans-evropiane.

Me këtë vendim të Bashkimit Evropian, me ndërtimin e korridoreve 8 dhe 10-d, vendi ynë nga një rrethrrotullim, bëhet udhëkryqi qendror i Ballkanit, dhe pozicionohet në hartën e trafikut dhe ekonomisë  të Europës.

Me ndërtimin e këtyre dy korridoreve, për herë të parë si shtet po krijojmë një lidhje moderne rrugore drejt perëndimit dhe lindjes, dhe jo vetëm veri-jug si më parë. Ne lidhemi me dy porte: një në Burgas, Republika e Bullgarisë dhe tjetri në Durrës, Republika e Shqipërisë.

Përveç kësaj, ne kemi nënshkruar tashmë një marrëveshje ose një memorandum me Qeverinë e Shqipërisë që pas ndërtimit të portit të ri të Porto Romanos, do të mundësohet edhe ndërtimi i një porti të thatë në Strugë, i cili do të lehtësojë më tej të gjitha kompanitë që tregtojnë në vend, por edhe për vendet e Evropës Qendrore dhe Juglindore.

Gjithashtu, nëpërmjet portit të Durrësit kemi mundësinë e lidhjes me portin e Brindisit në Itali dhe me rajonin e Italisë, Austrisë.

Kjo Qeveri ka filluar të realizojë përcaktimin strategjik shumëvjeçar të shumë qeverive. Me ndërtimin e dy korridoreve trans-evropiane 8 dhe 10-d, ne po investojmë në të ardhmen tonë dhe të fëmijëve tanë, por edhe brezave të ardhshëm që do të udhëtojnë në rrugë moderne, bashkëkohore, më të shpejta dhe më të sigurta, duke u lidhur me botën.

Do të hapen mundësi për tregje të reja, si dhe seksionet e reja do të hapin mundësi për biznese të reja, ndërtim objektesh të reja nga aktivitete të ndryshme, pika karburanti, restorante, ambiente hoteliere, resorte, ambiente biznesi. Këto janë, përveç kësaj, mundësi të reja për krijimin e vendeve të reja të punës dhe punësimit për banorët e qarqeve ku do të kalojnë autostradat e korridoreve dhe rrugëve kryesore. Nga ana tjetër, bëhet fjalë për tatimpagues të rinj dhe hyrje të reja nga bizneset e reja në arkën e buxhetit të shtetit.

Këto investime infrastrukturore në rrjetin rrugor janë një investim i përhershëm në të ardhmen tonë.

Duke qenë se jemi sot këtu për të përfunduar këtë rrugë rrugore të realizuar me sukses, besoj dhe pres që brenda afateve të përcaktuara, të përfundojmë edhe pjesën e mbetur të rrjetit rrugor të Korridorit 8 dhe në këtë mënyrë të ofrojmë rrugë moderne, të sigurta dhe kushte më të mira për jetën. e të gjithë qytetarëve që kalojnë këtu.

Në fund, i përgëzoj për realizimin dhe ndërtimin e suksesshëm të kësaj magjistrale  MTL,  NPRSH, kompanive që kanë punuar në projektimin e punëve të mbikëqyrjes.  I uroj punë të suksesshme në përfundimin e pjesëve të tjera që po ndërtohen, që është një rrugë e re, moderne, kryesore që të çon nga Stracini në Kriva Pallankë dhe zgjerimin e korsisë së tretë deri në kufirin me Deve Bair”.